Marketingová strategie rozvoje mikroregionu Zlín v oblasti cestovního ruchu – Monika POLIŠENSKÁ
Monika POLIŠENSKÁ
Bachelor's thesis
Marketingová strategie rozvoje mikroregionu Zlín v oblasti cestovního ruchu
Marketing strategies of development in Zlin district in tourist trade section
Abstract:
Cílem bakalářské práce je vytvoření marketingových strategií rozvoje cestovního ruchu v mikroregionu Zlínsko. K realizaci tohoto projektu byla použita jak sekundární, tak pri-mární data. Práce je rozdělená do dvou částí. První část je teoretická, popisující obecné definice marke-tingu aplikované na marketing regionů, resp. mikroregionů. Dále je pak popsaná problema-tika cestovního ruchu v rámci České …moreAbstract:
The object of bachelors study is the creation of marketing strategy for the development of tourist trade in region Zlin. The primary data as well as secundary data were used for realization of project. The study is divided in two parts. The first is theoretical part, discribing general definitions of marke-ting applied in marketing of regions. Next tourist trade in terms of Czech republic and de-finition …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 8. 2008
Accessible from:: 15. 8. 2008
Identifier:
9039
Thesis defence
- Date of defence: 9. 9. 2008
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
POLIŠENSKÁ, Monika. \textit{Marketingová strategie rozvoje mikroregionu Zlín v oblasti cestovního ruchu}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2008. Available from: https://theses.cz/id/nzocsz/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
POLIŠENSKÁ, Monika. Marketingová strategie rozvoje mikroregionu Zlín v oblasti cestovního ruchu. Zlín, 2008. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 15. 08. 2008
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 15. 8. 2008 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsBachelor programme / field:
Economic policy and administration / Public sector administration and regional development
Theses on a related topic
-
Nové trendy v podnikání v cestovním ruchu
Pátková Pátková -
Nové trendy v marketingové komunikaci a možnosti jejich využití v praxi firmy
Simeon Placharov -
Nové trendy v podpoře udržitelné dopravy v České republice
Eliška Peloušková -
Implementace Průmysl 4.0/digitalizace v logistických systémech (v nákupu, zásobování, skladování, distribuci, obchodě) v praxi podniku
Eva Hajná -
Nové trendy v cukrářství
Alena Trojanová -
Nové trendy v marketingové komunikaci
Waschek Waschek -
Nové trendy v marketingové komunikaci
Veronika Lysková -
Nové sofistikované trendy v personalistice
Petra Svoboda