Markéta Melounová

Bakalářská práce

Analýza marketingového mixu společnosti Lidl Česká republika v.o.s.

Analysis of Marketing Mix Tools of the Company Lidl Česká republika v.o.s.
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je analyzovat marketingový mix společnosti Lidl Česká republika v.o.s., diskontního řetězce, jenž se primárně zaměřuje na nákup a prodej potravinářského a nepotravinářského zboží. Analýza je provedena na základě nejnovějších veřejně dostupných zdrojů a vlastního zkoumání. Práce je rozdělena do dvou částí, přičemž teoretická část vymezuje důležité pojmy z oblasti maloobchodu …více
Abstract:
The aim of this bachelor thesis is to analyze the marketing mix tools of the company Lidl Česká republika v.o.s., a discount chain, which is primarily focused on the purchase and sale of food and non-food goods. The analysis is based on the latest publicly available sources and own findings. The work is divided into two parts, the theoretical part defines important terms of retail and marketing mix …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 1. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 1. 6. 2016
  • Vedoucí: Daniela Kolouchová
  • Oponent: Jitka Černá

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/50931