Markéta Melounová

Bachelor's thesis

Analýza marketingového mixu společnosti Lidl Česká republika v.o.s.

Analysis of Marketing Mix Tools of the Company Lidl Česká republika v.o.s.
Abstract:
Cílem této bakalářské práce je analyzovat marketingový mix společnosti Lidl Česká republika v.o.s., diskontního řetězce, jenž se primárně zaměřuje na nákup a prodej potravinářského a nepotravinářského zboží. Analýza je provedena na základě nejnovějších veřejně dostupných zdrojů a vlastního zkoumání. Práce je rozdělena do dvou částí, přičemž teoretická část vymezuje důležité pojmy z oblasti maloobchodu …more
Abstract:
The aim of this bachelor thesis is to analyze the marketing mix tools of the company Lidl Česká republika v.o.s., a discount chain, which is primarily focused on the purchase and sale of food and non-food goods. The analysis is based on the latest publicly available sources and own findings. The work is divided into two parts, the theoretical part defines important terms of retail and marketing mix …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 1. 2016

Thesis defence

  • Date of defence: 1. 6. 2016
  • Supervisor: Daniela Kolouchová
  • Reader: Jitka Černá

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/50931