Analýza marketingového mixu společnosti Lidl Česká republika v.o.s. – Markéta Melounová
Markéta Melounová
Bakalářská práce
Analýza marketingového mixu společnosti Lidl Česká republika v.o.s.
Analysis of Marketing Mix Tools of the Company Lidl Česká republika v.o.s.
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je analyzovat marketingový mix společnosti Lidl Česká republika v.o.s., diskontního řetězce, jenž se primárně zaměřuje na nákup a prodej potravinářského a nepotravinářského zboží. Analýza je provedena na základě nejnovějších veřejně dostupných zdrojů a vlastního zkoumání. Práce je rozdělena do dvou částí, přičemž teoretická část vymezuje důležité pojmy z oblasti maloobchodu …víceAbstract:
The aim of this bachelor thesis is to analyze the marketing mix tools of the company Lidl Česká republika v.o.s., a discount chain, which is primarily focused on the purchase and sale of food and non-food goods. The analysis is based on the latest publicly available sources and own findings. The work is divided into two parts, the theoretical part defines important terms of retail and marketing mix …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 1. 2016
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/50931
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 6. 2016
- Vedoucí: Daniela Kolouchová
- Oponent: Jitka Černá
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/50931
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Arts Management
Práce na příbuzné téma
-
Maloobchodní prostředí na tuzemském trhu se zaměřením na společnost LIDL Česká republika v. o. s.
Tereza Augustová -
Analýza nákupního prostředí v maloobchodní jednotce
Tereza Zelenková -
Optimalizace počtu pracovníků v maloobchodní jednotce
Veronika Saňková -
Marketingový mix při expanzi společnosti na maďarský trh
Jakub Zapletal -
Marketingový mix nového produktu vstupujícího na trh
Veronika Kozáková -
Marketingový mix na trhu kosmetických produktů
Zuzana Dvořáková -
Mezinárodní marketingový mix společnosti vstupující na zahraniční trh
Lujza Sadloňová -
Mezinárodní marketingový mix vinařství pro vstup na polský trh
Vojtěch Sečka