Bc. Elizaveta Morozova

Bakalářská práce

Testing Consumer Behaviour and Psychography viability in Market Strategy

Testing Consumer Behaviour and Psychography viability in Market Strategy
Anotace:
Studie chování spotřebitelů a segmentace psychografického trhu hraje v empirickém marketingu velkou roli. Tato studie se zaměří na zkoumání způsobů sběru, interpretace a využití údajů za účelem dosažení předvídatelné poptávky po produktu prostřednictvím studia spotřebitelské kultury a životního stylu. Studie bude přihlížet k tržnímu prostředí, kognitivním a spotřebitelským proměnným a jejich aplikaci …více
Abstract:
The study of consumer behaviour and psychographic market segmentation is playing a large role in empirical marketing. This study will focus on investigating the ways of data collection, interpretation and utilization in order to make foreseeable product demand through the study of consumer culture and lifestyle. The study will take into account of the market environment, cognition and consumer variables …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 19. 6. 2020
  • Vedoucí: Mgr. Jitka Cirklová, M.A.
  • Oponent: doc. Giuseppe Maiello, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing Communication