Prediktivní model sledovanosti v adresovatelné televize – Lukáš Hnilička
Lukáš Hnilička
Diplomová práce
Prediktivní model sledovanosti v adresovatelné televize
A predictive model of viewership in addressable television
Anotace:
Cílem této MBA práce je využít strojového učení , konkrétně pattern matchingu a clusteringu. K určení cílových skupin diváků adresovatelné televize popisu jejich chování a další kategorizace. To je přínosné pro televizní stanice, které získají analýzu chování televizních diváků a mohou tak zlepšit plánování televizního vysílání a zlepšit výkon televizní stanice ve sledovanosti. Dále pak využít data …víceAbstract:
The goal of this MBA thesis is to use machine learning, specifically pattern matching and clustering. To determine target audiences of addressable television to describe their behavior and further categorize them. This is beneficial for TV stations to get an analysis of TV viewers' behavior and can improve TV scheduling and improve the TV station's performance in viewership. They can then use the data …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 12. 2022
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/85488
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 2. 2023
- Vedoucí: Pavel Zimmermann
- Oponent: Ota Novotný
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/85488
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program:
Data & Analytics for Business Management
Práce na příbuzné téma
-
How Sponsored Content Affects Viewership on Twitch.tv
Martin Řehořík -
Digitální a tematické TV stanice v ČR a předpoklady jejich budoucího vývoje
Michaela Waldhauserová -
Identifikace cílových skupin a jejich vliv na sledovanost reality show Prima TV-VyVolení 1 a VyVolení 2
Zlata BIEDERMANNOVÁ -
HbbTV jako součást komunikačního mixu
Kateřina Jiříková -
Možnosti marketingové komunikace v HbbTV
Aneta SPĚVÁČKOVÁ -
HbbTV jako alternativa televizní reklamy pro středně velké klienty
Kateřina Deml -
Vývoj HbbTV a její marketingový potenciál
Kateřina Hrochová -
Rozvoj HbbTV jako nástroj marketingové komunikace komerčních televizí
Lukáš Hnilička