Lukáš Hnilička

Diplomová práce

Prediktivní model sledovanosti v adresovatelné televize

A predictive model of viewership in addressable television
Anotace:
Cílem této MBA práce je využít strojového učení , konkrétně pattern matchingu a clusteringu. K určení cílových skupin diváků adresovatelné televize popisu jejich chování a další kategorizace. To je přínosné pro televizní stanice, které získají analýzu chování televizních diváků a mohou tak zlepšit plánování televizního vysílání a zlepšit výkon televizní stanice ve sledovanosti. Dále pak využít data …více
Abstract:
The goal of this MBA thesis is to use machine learning, specifically pattern matching and clustering. To determine target audiences of addressable television to describe their behavior and further categorize them. This is beneficial for TV stations to get an analysis of TV viewers' behavior and can improve TV scheduling and improve the TV station's performance in viewership. They can then use the data …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 12. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 24. 2. 2023
  • Vedoucí: Pavel Zimmermann
  • Oponent: Ota Novotný

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/85488