Bc. Jana TUSSETSCHLÄGEROVÁ

Bachelor's thesis

Vliv masových komunikačních prostředků na rozvoj osobnosti dětí mladšího školního věku

The Influence of Mass Media on the Personality Development of Younger Pupilage Children
Anotácia:
Bakalářská práce se zabývá vlivem masových komunikačních prostředků na rozvoj osobnosti dětí mladšího školního věku. V teoretické části se věnuje teorii masové komunikace, jednotlivým druhům a funkcím masmédií a užívání médií ve volném čase dětí. V práci je zařazena i charakteristika vývojového období mladšího školního věku. Dále je zde popsán vliv masmédií na rozvoj osobnosti dítěte, způsoby výchovného …viac
Abstract:
This bachelor work deals with the influence of mass media on personality development of children at the early school age. The theoretical part focuses on the mass communication theory, its different types and on mass media functions and mass media usage in children´s free time. The developmental period of an early school age is characterized in the work, too. The influence of mass media on the child …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 31. 5. 2010
  • Vedúci: PaedDr. Michal Slavík, PhD.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

TUSSETSCHLÄGEROVÁ, Jana. Vliv masových komunikačních prostředků na rozvoj osobnosti dětí mladšího školního věku. Ústí nad Labem, 2010. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 21. 04. 2010

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakulta

JAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM

Faculty of Education

Bachelor programme / odbor:
Specialization in pedagogy / Social pedagogy