Multimediální propagace společnost – Miroslav Janek
Miroslav Janek
Bachelor's thesis
Multimediální propagace společnost
The Multimedia Propagation of a Company
Anotácia:
Tato bakalářská práce pojednává o využití multimédií, jako nástroje propagace společnosti. V teoretické části jsou popsány základní postupy vytvoření multimediálního díla, komuni-kace s veřejností, vysvětleny jsou základní pojmy z oblasti multimédií a popis jednotlivých technik. V poslední části je zmíněn marketing a prvky komunikačního mixu, které jsou důležité při plánování reklamní kampaně. Praktická …viacAbstract:
This bachelor thesis deal with the use of media in promotion of the company. The theoreti-cal part describes the basic procedures for creating multimedia works, communications with the public, also explained the basic concepts of multimedia and description of indi-vidual techniques. The last part is mentioned marketing and communications mix elements which are important in planning the campaign. The …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 8. 2015
Zverejniť od: 28. 8. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Jiří Ševčík
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Janek, Miroslav. Multimediální propagace společnost. Zlín, 2015. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 28.8.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 28. 8. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta aplikované informatikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Applied InformaticsBachelor programme / odbor:
Engineering Informatics / Information technologies in administration
Práce na příbuzné téma
-
Rekonstrukce historických propagačních materiálů Tomáše Bati
Nela Svačinová -
Je televizní reklama jako nástroj propagace služby či výrobku stále účinná?
Filip Doležal -
Je televizní reklama jako nástroj propagace služby či výrobku stále účinná?
Viktorie Genzerová -
Propagace a reklama Squash centra Třinec
Kateřina Poláková -
Vývoj reklamy a propagace v ruských mediích od dob socialismu po dnešní dobu - historie, funkce, typy reklam a jejich psychologické působení.
Anastasiya KRUPPA -
Psychologické aspekty marketingové propagace v televizní reklamě
Eva Tomanová -
Socialistická propagace - reklama v podmínkách centrálně plánovaného hospodářství v Československu 70. a 80. let 20.století
Barbora Šimečková -
Marketing,reklama a propagace a podpora prodeje ve firmě
Jan Kokrhel