Analýza spokojenosti zákazníků s přepravními službami autobusové dopravy společnosti Student Agency v České republice – Nikol Škorpíková
Nikol Škorpíková
Bakalářská práce
Analýza spokojenosti zákazníků s přepravními službami autobusové dopravy společnosti Student Agency v České republice
Transportation Provided by the Czech Bus Company, Student Agency: A Customer Satisfaction Survey and Analysis
Abstract:
Main objective of this bachelor thesis is to identify and analyze satisfaction of customers with services of a company Student Agency. This thesis is divided into theoretical and practical part. In theoretical part is described satisfaction of customers as such, also terms as NPS, CRM and CSR are covered. In practical part are identified particular strategies of a company Student Agency, which they …víceAbstract:
Hlavním cílem této bakalářské práce je identifikovat a následně analyzovat spokojenost zákazníků se službami společnosti Student Agency. Tato práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. V teoretické části je definována spokojenost zákazníků jako taková, ale také pojmy jako NPS, CRM či CSR. Praktická část poté identifikuje jednotlivé strategie společnosti Student Agency, které podniká směrem …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2016
Zveřejnit od: 25. 4. 2016
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ŠKORPÍKOVÁ, Nikol. \textit{Analýza spokojenosti zákazníků s přepravními službami autobusové dopravy společnosti Student Agency v České republice}. Online. Bakalářská práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studií. 2016. Dostupné z: https://theses.cz/id/o0dlfw/.
Jak správně citovat práci
Škorpíková, Nikol. Analýza spokojenosti zákazníků s přepravními službami autobusové dopravy společnosti Student Agency v České republice. Zlín, 2016. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 25.4.2016
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 25. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíBakalářský studijní program / obor:
Filologie / Anglický jazyk pro manažerskou praxi
Práce na příbuzné téma
-
Hodnota pro zákazníka ve vybraném podniku
Lenka Drahotová -
Outdoorová značka a její hodnota pro zákazníka
Ladislava BEZDĚKOVÁ -
Využití mobilních aplikací pro zvyšování hodnoty zákazníka jako moderní prostředek direkt marketingu
Viktorie Vacková -
Využití mobilních aplikací pro zvyšování hodnoty zákazníka jako moderní prostředek direkt marketingu
Vasilii Zakharov -
Hodnota pro zákazníka
Miroslav Maláč -
Hodnota pro zákazníka
Jana Počtová -
Hodnota pro zákazníka
Zuzana Ryšavá -
Význam hodnoty produktu pro zákazníky v moderním marketingu
Sarah Schneiderová