Matěj Brothánek
Bachelor's thesis
Historický vývoj pohybu kamery ve filmu
1/ Teoretical Part: Camera movement in movies 2/ Practical Part: Audiovisual work or Thematic set of Audiovisual works. Lenght at least 10 min, DOP
Abstract:
V mé bakalářské práci zachycuji postupný vývoj pohybu kamery ve filmu a porovnávám, jak se změnil filmový jazyk, co se pohybů kamery týče, pomocí starého filmu a jeho novodobého remaku.Abstract:
In my theoretical bachelor work I am catching history of camera movement in movies and comparing the film language (using movement for purpose) with old movie and his recent remake.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 5. 2016
Accessible from:: 10. 5. 2016
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Brothánek, Matěj. Historický vývoj pohybu kamery ve filmu. Zlín, 2016. bakalářská práce (BcA.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 10.5.2016
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 10. 5. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Theory and Practice of Audiovisual Arts / Audiovisual Arts - Film Photography
Theses on a related topic
-
Pohyb kamery v prostoru snímané scény
Adam Mach -
Pohyb kamery v českém fikčním filmu do roku 1922: prostředek, postup a funkce
Tomáš Lebeda -
Význam pohybových technik ve filmu a jejich využití v hudebních videoklipech
Petr Čížek -
Optimalizace kamery ve 3d scéně
Roman SZABLATURA -
Dance for camera: Pohyb jako narativní princip filmu Enter Achilles
Michal Hříbek -
Pohyb kamery v českém fikčním filmu do roku 1922: prostředek, postup a funkce
Tomáš Lebeda -
Význam pohybových technik ve filmu a jejich využití v hudebních videoklipech
Petr Čížek -
Conveying Meaning Through Movement: Using Handheld Vs Steadicam In Moving Point Of View Shots In Feature Films
Abraham Joseph