Historický vývoj pohybu kamery ve filmu – Matěj Brothánek
Matěj Brothánek
Bakalářská práce
Historický vývoj pohybu kamery ve filmu
1/ Teoretical Part: Camera movement in movies 2/ Practical Part: Audiovisual work or Thematic set of Audiovisual works. Lenght at least 10 min, DOP
Anotace:
V mé bakalářské práci zachycuji postupný vývoj pohybu kamery ve filmu a porovnávám, jak se změnil filmový jazyk, co se pohybů kamery týče, pomocí starého filmu a jeho novodobého remaku.Abstract:
In my theoretical bachelor work I am catching history of camera movement in movies and comparing the film language (using movement for purpose) with old movie and his recent remake.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2016
Zveřejnit od: 10. 5. 2016
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Brothánek, Matěj. Historický vývoj pohybu kamery ve filmu. Zlín, 2016. bakalářská práce (BcA.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 10.5.2016
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 10. 5. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Teorie a praxe audiovizuální tvorby / Audiovizuální tvorba - Kamera
Práce na příbuzné téma
-
Pohyb kamery v prostoru snímané scény
Adam Mach -
Pohyb kamery v českém fikčním filmu do roku 1922: prostředek, postup a funkce
Tomáš Lebeda -
Význam pohybových technik ve filmu a jejich využití v hudebních videoklipech
Petr Čížek -
Optimalizace kamery ve 3d scéně
Roman SZABLATURA -
Dance for camera: Pohyb jako narativní princip filmu Enter Achilles
Michal Hříbek -
Pohyb kamery v českém fikčním filmu do roku 1922: prostředek, postup a funkce
Tomáš Lebeda -
Význam pohybových technik ve filmu a jejich využití v hudebních videoklipech
Petr Čížek -
Conveying Meaning Through Movement: Using Handheld Vs Steadicam In Moving Point Of View Shots In Feature Films
Abraham Joseph