Anne-Marie Volfová

Bakalářská práce

Vliv direct marketingu na loajalitu zákazníků dm drogerie

Anotace:
Direct marketing je velice efektivní strategie, jejíž úkolem je přilákání cílové skupiny, které mají zájem o konkrétní služby nebo produkty. Podstata tohoto typu marketingu je absence dalších reklamních zprostředkovatelů, společnosti cílí přímo na potenciální zákazníky. Tato bakalářská práce se zaměřuje na analýzu strategií direct marketingu společnosti dm-drogerie markt GmbH & Co. KG s ohledem …více
Abstract:
Direct marketing is a highly effective strategy for attracting target groups interested in specific services or products. This type of marketing does not involve intermediaries, as companies directly target potential customers. This bachelor's thesis analyzes direct marketing strategies employed by dm-drogerie markt GmbH & Co. KG, mainly targeting mothers. This work aims to thoroughly examine the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 2. 9. 2024
  • Vedoucí: Ing. Radim Dušek, Ph.D.
  • Oponent: M.A. Aneta Beranová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

Bakalářský studijní program / obor:
Podniková ekonomika / Podniková ekonomika