Vliv sociálních médií na kulturní kapitál žen na rodičovské dovolené – Bc. Beáta Konopáčová
Bc. Beáta Konopáčová
Diplomová práce
Vliv sociálních médií na kulturní kapitál žen na rodičovské dovolené
Social media influence on cultural capital of women on parental leave
Anotace:
Výzkumná diplomová práce se zabývá tím, jakou roli hrají v životech žen na rodičovské dovolené sociální média, a jaké kulturní potřeby matky skrze mediální praxe uspokojují. Cílem je analyzovat vliv sociálních médií na vybranou cílovou skupinu v kontextu kulturního kapitálu. V okamžiku, kdy se žena stává matkou, se její život od základů mění. Právě první roky života dítěte bývají pro ženy na rodičovské …víceAbstract:
The diploma thesis deals with the issue of what role do social media play in the lives of women on parental leave and what cultural needs mothers fulfill through social media. The aim is to analyze the influence of social media on the selected target group in the context of cultural capital. A woman's life changes completely the moment she becomes a mother. First years of a child's life are turning …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2023
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/ddjbx/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2023
- Vedoucí: Mgr. Pavlína Míčová
- Oponent: Mgr. Tomáš Staudek, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Teorie interaktivních médií / Teorie interaktivních médií
Práce na příbuzné téma
-
Členství Chorvatska v eurozóně a teorie měnové integrace
Jiří Helmhacker -
Internet věcí – kultura sdílení v době nových médií
Valentýna Weissmannová -
Methods and sources of media research and application of the media data in media planning process
Elina Andriasova -
Sociální media - nástroj marketingové propagace e-shopu
Tetjana Tonkonoh -
Kartografie a sociální media: potenciál, trendy, výstupy.
Jiří Hladík -
“The role of social media in promoting the political participation: The Kyrgyzstan experience”
Zhibek Abysheva -
Formy posluchačské interakce a participace na vysílání rozhlasové stanice Proglas
Václav Ambrož -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Sanzhar Isakov