Dana Hurtová
Master's thesis
Obecné postoje k reklamě
General Attitudes towards Advertising
Abstract:
Cílem této diplomové práce bylo zjistit vliv obecných postojů na hard sell a soft sell reklamy, které propagovali produkt kapří smaženky. Bylo sledováno, zda zákazníci reagují na změnu reklamy u pokrmu kapří smaženky. Důležitým poznatkem bylo, jestli obměna reklamy ovlivní chování zákazníků. V tomto výzkumu výstupem byl chápán rozdíl v tržbách. Byl sledován nárůst prodeje pokrmu kapří smaženky v prvním …moreAbstract:
The aim of this thesis was to investigate the relationship of general attitudes towards advertising applied to hard sell and soft sell ads that promote products called Fried carp. It was observed whether customers would respond to changes in food advertising of Fried carp. An important question was whether change of advertising affects consumer behaviour. In this research output was considered to be …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 3. 2016
Thesis defence
- Supervisor: doc. Ing. Zdeněk Linhart, CSc.
- Reader: Helena Smolová, externi
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementMaster programme / field:
Economics Policy and Administration / Public Administration and Regional Development
Theses on a related topic
-
Postoje k reklamě na webu
Aleš Běhounek
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights