Yana Shamina

Disertační práce

Marketing of luxury products

Marketing of Luxury Products
Anotace:
The world of luxury products for many years was reserved only for the selective and exclusive audience. It looked like it was impossible to experience it or to get in for someone from outside. Marketers of luxury brands have created such an environment where clients could feel exclusivity and enjoy timeless quality, values, history and heritage of the brand. It is very important to maintain the traditional …více
Abstract:
The world of luxury products for many years was reserved only for the selective and exclusive audience. It looked like it was impossible to experience it or to get in for someone from outside. Marketers of luxury brands have created such an environment where clients could feel exclusivity and enjoy timeless quality, values, history and heritage of the brand. It is very important to maintain the traditional …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 9. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 12. 6. 2012
  • Vedoucí: Hana Machková
  • Oponent: Anna Klosová, Jana Přikrylová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/31676