Kristýna Chrtková

Diplomová práce

Popularizace politiky: Využití prvků popularizace při první prezidentské volební kampani v ČR

Popularization of politics: popularization of politics features in the first presidential election campaign in the Czech Republic
Anotace:
Cílem této diplomové práce je nalézt vybrané prvky popularizace politiky v prezidentské kampani před první přímou volbou českého prezidenta v roce 2013. Empirická část práce popisuje, jaké prvky popularizace politiky se v médiích objevily, ve kterých mediálních formátech se nejvíce uplatnily, a ve kterých prezidentských kampaních oficiálních kandidátů byly použity. Práce řeší, zda předvolební kampaň …více
Abstract:
The aim of this thesis is to identify particular popularization of politics features during the presidential campaign before the first Czech presidential election in 2013. The thesis points out which popularization features appeared in Czech media, which media and which candidates used those popularization features. By focusing on the lifestyle magazines and professional journals, TV and radio talk …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 7. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 30. 5. 2017
  • Vedoucí: Vladimíra Dvořáková
  • Oponent: Jan Němec

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/68652