Bc. Patrícia Ďuranová

Master's thesis

Nicht das Ziel, sondern der Weg: Über formative Beurteilung im DaF Unterricht

Not the goal, but the journey: Formative assessment in GFL lessons
Abstract:
The topic of formative assessment resonates in educational circles as a relatively new trend in school evaluation. This master's thesis raises the question of the influence of selected formative assessment strategies on pupils in teaching of the German language. The thesis is divided into two parts - theoretical and empirical. The first part is dedicated to the theoretical foundation and clarification …viac
Abstract:
Téma formativního hodnocení rezonuje v pedagogických kruzích jako relativně nový trend ve školním hodnocení. Tato magisterská práce si klade otázku, jaký vliv mají vybrané strategie formativního hodnocení na žáky a žákyně ve výuce německého jazyka. Práce je rozdělena do dvou částí - teoretické a empirické. První část je věnována teoretickým východiskům a objasnění pojmů formativního hodnocení. Empirická …viac
 
 
Jazyk práce: German
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 25. 6. 2024
  • Vedúci: Mgr. Martina Trombiková, Ph.D.
  • Oponent: Berthold Linder

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta

Masaryk University

Faculty of Arts

Master programme / odbor:
Upper Secondary School Teacher Training in German Language and Literature / Upper Secondary School Teacher Training in German Language and Literature