Nicht das Ziel, sondern der Weg: Über formative Beurteilung im DaF Unterricht – Bc. Patrícia Ďuranová
Bc. Patrícia Ďuranová
Diplomová práce
Nicht das Ziel, sondern der Weg: Über formative Beurteilung im DaF Unterricht
Not the goal, but the journey: Formative assessment in GFL lessons
Abstract:
The topic of formative assessment resonates in educational circles as a relatively new trend in school evaluation. This master's thesis raises the question of the influence of selected formative assessment strategies on pupils in teaching of the German language. The thesis is divided into two parts - theoretical and empirical. The first part is dedicated to the theoretical foundation and clarification …víceAbstract:
Téma formativního hodnocení rezonuje v pedagogických kruzích jako relativně nový trend ve školním hodnocení. Tato magisterská práce si klade otázku, jaký vliv mají vybrané strategie formativního hodnocení na žáky a žákyně ve výuce německého jazyka. Práce je rozdělena do dvou částí - teoretické a empirické. První část je věnována teoretickým východiskům a objasnění pojmů formativního hodnocení. Empirická …více
Jazyk práce: němčina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2024
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/nqljo/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 6. 2024
- Vedoucí: Mgr. Martina Trombiková, Ph.D.
- Oponent: Berthold Linder
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství německého jazyka a literatury pro střední školy / Učitelství německého jazyka a literatury pro střední školy
Práce na příbuzné téma
-
Portfolio Optimization for Retail Investor from China
Youzhen Wu -
Application of portfolio theory on selected markets
Dorin Baranetchi -
Risk parity and other heuristic portfolio allocation strategies
Daniel Kanyata -
Student Investment Opportunities with an Initial Investment Amount under 5000 U.S. Dollars. Student Investment Portfolio Building.
Timur Elyas -
The relationship between portfolio selection and performance of large-cap stocks in Nairobi Exchange
Mercy Kosgei -
Profesní portfolio začínajícího učitele chemie se zaměřením na učivo 9. ročníku ZŠ.
Kateřina Kratochvílová