Bc. Alžběta Skákalová

Diplomová práce

Reklama v perioriku Čas (1887-1915)

Advertising in the Čas magazine (1887-1915)
Anotace:
Diplomová práce se zabývá výzkumem fenoménu reklamy na přelomu 19. a 20. století v periodiku Čas. Čas byl ve své době politicky velmi vlivný časopis, ačkoliv jeho náklad nebyl nikterak masový. Mezi jeho čtenáře patřila především česká inteligence. Reklama byla už v této době velmi rozšířená a pro časopisy znamenala významný zdroj jejich financování. Liší se však objem reklamy v Čase, který byl týdeníkem …více
Abstract:
This diploma diploma work deals with a research on the phenomenon of advertising at the turn of the 19th century in the magazine called Čas. The Čas magazine had a great influence on politic affairs eventhough the number of copies was not very high. Its (circulation) readership was mainly Czechoslovakian brain power. Even in those times advertising was expanding and for magazines it represented significant …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 1. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 3. 2. 2009
  • Vedoucí: prof. PhDr. Jiří Malíř, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta