Jan Ševčík
Bachelor's thesis
Deformace polygonální sítě ve VR
Mesh Deformations in VR
Anotácia:
Cílem této práce je prostudovat deformační techniky polygonálních sítí v aktuálně používaných aplikacích pro úpravu 3D modelů, vybrat nejvhodnější deformace a implementovat je do aplikace pro virtuální realitu. Vytvořená aplikace funguje plynule v reálném čase a umožňuje tak okamžitou odezvu uživateli, a to i při práci se složitými modely. Nabízí také rozhraní přímo v prostředí virtuální reality, které …viacAbstract:
The goal of this bachelor thesis is to study deformation techniques of polygonal meshes used in 3D modeling software, pick suitable deformations and create an application for virtual reality implementing these techniques. The application works smoothly in real-time even with complex meshes. User interface for controlling deformations is solely in the virtual reality environment. The application is …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 5. 2019
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/vk0cf/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 6. 2019
- Vedúci: Mgr. Jiří Chmelík, Ph.D.
- Oponent: prof. Ing. Jiří Sochor, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta informatikyMasaryk University
Faculty of InformaticsBachelor programme / odbor:
Applied Informatics / Applied Informatics
Práce na příbuzné téma
-
Modelování pružných polí zhotovených metodou 3D tisku
Filip Georgiovský -
Varianty importu modelů s texturami do Unity
Barbora HAJÍČKOVÁ -
Realistické metody generování modelů krajiny prostřednictvím frameworku Unity
Daniel HEJPLÍK -
Počítačové modely vybraných úloh z elektřiny a magnetismu
Dominik CHEJLAVA -
Interaktivní prohlídka vytvořena pomocí nástroje Unity
Huy Hoang Vu