Jan Ševčík

Bachelor's thesis

Deformace polygonální sítě ve VR

Mesh Deformations in VR
Anotácia:
Cílem této práce je prostudovat deformační techniky polygonálních sítí v aktuálně používaných aplikacích pro úpravu 3D modelů, vybrat nejvhodnější deformace a implementovat je do aplikace pro virtuální realitu. Vytvořená aplikace funguje plynule v reálném čase a umožňuje tak okamžitou odezvu uživateli, a to i při práci se složitými modely. Nabízí také rozhraní přímo v prostředí virtuální reality, které …viac
Abstract:
The goal of this bachelor thesis is to study deformation techniques of polygonal meshes used in 3D modeling software, pick suitable deformations and create an application for virtual reality implementing these techniques. The application works smoothly in real-time even with complex meshes. User interface for controlling deformations is solely in the virtual reality environment. The application is …viac
 

Kľúčové slová

VR Unity 3D modely Deformace Modelování
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 5. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 25. 6. 2019
  • Vedúci: Mgr. Jiří Chmelík, Ph.D.
  • Oponent: prof. Ing. Jiří Sochor, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta informatiky

Masaryk University

Faculty of Informatics

Bachelor programme / odbor:
Applied Informatics / Applied Informatics