Oblíbený žák z pohledu učitelů – Bc. Veronika Saxová
Bc. Veronika Saxová
Bachelor's thesis
Oblíbený žák z pohledu učitelů
The favored student from teachers' point of view
Anotácia:
Bakalářská diplomová práce „Oblíbený žák z pohledu učitelů“ je rozdělena na část teoretickou a empirickou. Teoretická část pojednává v první kapitole o hodnocení žáka, kdy se zabývám objektivitou a subjektivitou hodnocení. Dále se věnuji pojmu oblíbenost a také popisuji sociometricky výhodné pozice vrámci třídního kolektivu. Rozebírám žáka s problémovým chováním a jednotlivé poruchy chování, stejně …viacAbstract:
The barchelor thesis „The favored student from teachers' point of view“ is divided into the theoretical part and the empirical part. The theoretical part in the first chapter deals with the evaluation of student and the objectivity and subjectivity of the evaluation. Then I describe the concept of favored student and also describe sociometrically advantageous positions in the classroom. I also analyze …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2019
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/obl9f/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2019
- Vedúci: Mgr. Anna Drexlerová
- Oponent: doc. Mgr. Klára Šeďová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsBachelor programme / odbor:
Education / Education
Práce na příbuzné téma
-
Leadership and Management - How to Manage Effectively in Order to Achieve Results: Relationship between CQ, Voice behavior and Leader-member exchange
Aknur Asseneyeva -
Vztah učitele a žáka ve studentských příbězích
Gabriela Mezníková -
Souvislost mezi způsobem výchovy v rodině, vzděláním rodičů, školní úspěšností dítěte a postojem rodiny vůči škole a učitelům z pohledu dětí a jejich rodičů
Katrin Kadlecová -
Vztah k místu, kde žijeme: komparace 4. a 5. tříd malotřídních a plně organizovaných základních škol
Ema JEŘÁBKOVÁ -
Příčiny nedůvěry žáků a studentů ve školní autority a jejich důsledky
Andrea Vasileska -
Vztah mezi subjektivně vnímanou sociální oblíbeností ve třídě a akademickým úspěchem
Barbora Borková -
Vztah mezi učitelem a žákem na waldorfské a klasické základní škole
Berenika Lipková -
Postoje ke smrti ve vztahu ke kvalitě života - životní spokojenosti.
Dominika Spínová