Analýza marketingové kampaně organizace "Starbucks" – Bc. Bogdan Nasyrov
Bc. Bogdan Nasyrov
Bakalářská práce
Analýza marketingové kampaně organizace "Starbucks"
Analysis of the marketing campaign of a company "Starbucks"
Anotace:
Práce je věnována propagačnímu mixu vybrané společnosti na trhu, jedná se o podnik Starbucks. Výzkum je založen na externích zdrojích informací. Cílem bakalářské práce je analýza marketingové strategie Starbucks na českém trhu, se zaměřením za zhodnocení marketingového mixu. Ústřední hypotézou je následující tvrzení: marketingová strategie společnosti na českém trhu se v zásadních bodech neliší od …víceAbstract:
The work is dedicated to the promotional mix of selected companies in the market, it is the company Starbucks. The research is based on external sources of information. The aim of the thesis is to analyze the marketing strategy of Starbucks on Czech market wish focusing on evaluation of the marketing mix. The central hypothesis is the following statement: marketing strategy on the Czech market in big …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2014
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/nbesy/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 6. 2014
- Vedoucí: Ing. Pavel Klička
- Oponent: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová analýza společnosti Starbucks s.r.o.
Radek Kučera -
Marketing Strategy and image of Starbucks with focus on the Czech Republic and Turkey
Aylin Sadıkoğlu -
Analýza marketingového mixu společnosti Starbucks
Polina Zaytseva -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Marketing Mix of Kerala Feeds Ltd.
Aju Babu -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Marketing mix analysis of a company
Aida Saidova