Bc. Bogdan Nasyrov

Bachelor's thesis

Analýza marketingové kampaně organizace "Starbucks"

Analysis of the marketing campaign of a company "Starbucks"
Abstract:
Práce je věnována propagačnímu mixu vybrané společnosti na trhu, jedná se o podnik Starbucks. Výzkum je založen na externích zdrojích informací. Cílem bakalářské práce je analýza marketingové strategie Starbucks na českém trhu, se zaměřením za zhodnocení marketingového mixu. Ústřední hypotézou je následující tvrzení: marketingová strategie společnosti na českém trhu se v zásadních bodech neliší od …more
Abstract:
The work is dedicated to the promotional mix of selected companies in the market, it is the company Starbucks. The research is based on external sources of information. The aim of the thesis is to analyze the marketing strategy of Starbucks on Czech market wish focusing on evaluation of the marketing mix. The central hypothesis is the following statement: marketing strategy on the Czech market in big …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2014

Thesis defence

  • Date of defence: 24. 6. 2014
  • Supervisor: Ing. Pavel Klička
  • Reader: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní