Bc. Bogdan Nasyrov

Bakalářská práce

Analýza marketingové kampaně organizace "Starbucks"

Analysis of the marketing campaign of a company "Starbucks"
Anotace:
Práce je věnována propagačnímu mixu vybrané společnosti na trhu, jedná se o podnik Starbucks. Výzkum je založen na externích zdrojích informací. Cílem bakalářské práce je analýza marketingové strategie Starbucks na českém trhu, se zaměřením za zhodnocení marketingového mixu. Ústřední hypotézou je následující tvrzení: marketingová strategie společnosti na českém trhu se v zásadních bodech neliší od …více
Abstract:
The work is dedicated to the promotional mix of selected companies in the market, it is the company Starbucks. The research is based on external sources of information. The aim of the thesis is to analyze the marketing strategy of Starbucks on Czech market wish focusing on evaluation of the marketing mix. The central hypothesis is the following statement: marketing strategy on the Czech market in big …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 24. 6. 2014
  • Vedoucí: Ing. Pavel Klička
  • Oponent: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace