Adaptování začínajícího učitele v prostředí mateřské školy – Olga Mičková
Olga Mičková
Bachelor's thesis
Adaptování začínajícího učitele v prostředí mateřské školy
Adaptation of the novice teacher in a Kindergarden.
Abstract:
Bakalářská práce je zaměřena na problematiku adaptování začínajících učitelů v prostředí mateřské školy. Práce v teoretické části obsahuje základní pojmy, které jsou zásadní pro tuto bakalářkou práci. Na teoretický základ navazuje část empirická. Výzkumné šetření má kvalitativní design. Cílem práce je popsat proces pracovní adaptace začínajícího učitele v mateřské škole. Pro výzkum byly použity deníky …moreAbstract:
Bachelor thesis focuses on the issue of adapting of young teachers in the kindergarten environment. In its theoretical part the work contains the basic concepts, that are principal for this bacholor thesis. The theoretical ground is connected to the empirical part. The research has a qualitative design. The objective of this work was to describe the process of work adaptation of novice teachers in …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2016
Accessible from:: 26. 4. 2016
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Mičková, Olga. Adaptování začínajícího učitele v prostředí mateřské školy. Zlín, 2016. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 26.4.2016
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 26. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of HumanitiesBachelor programme / field:
Specialization in pedagogy / Preschool Teacher Training
Theses on a related topic
-
Adaptace nově příchozích učitelů v odborných školách
Radek JAŠEK -
Psychologické aspekty adaptace žáka na změnu vzdělávacího systému
Petra Machálková -
Analýza komunikačního stylu začínající a zkušené učitelky mateřské školy
Tereza Lamáčková -
Role uvádějící učitelky mateřské školy v profesním růstu začínající učitelky mateřské školy
Iveta DOŠKOVÁ -
Adaptace dítěte na nástup do mateřské školy a začínající spolupráce s rodiči
Veronika Lovasová -
Uplatňování manažerských kompetencí začínající ředitelky mateřské školy. Případová studie.
Radka Malá -
Začínající učitelka v mateřské škole
Monika Janíčková -
Začínající učitelka v mateřské škole
Sylvie Muchová