Bc. Jan Syrinek, BSBA

Bachelor's thesis

Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprises

Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Abstract:
Předmětem bakalářské práce je analýza vybraného malého podniku a zvážit možného zahrnutí používání sociálních sítí do aktuálního marketingového mixu. V teoretické části práce jsem se uvedl poznatky ze zkoumání oblastí malých a středních podniků, marketingové komunikace a sociálních sítí. Analytická část poskytuje přehled výstupů z rozhovorů se zaměstnanci společnosti a zákaznického a veřejného dotazníku …more
Abstract:
The primary objective of this thesis is to analyze a specific small business and determine its potential to implement social media tools into their current marketing mix. The theoretical review provides information, based on research, about small and medium-sized enterprises, marketing communication, and social networks. The analytical part contains an overview of interviews and surveys conducted with …more
 
 
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 5. 2017

Thesis defence

  • Date of defence: 21. 6. 2017
  • Supervisor: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
  • Reader: Mgr. Pavel Kotyza

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní