Integrace dětí se specifickými poruchami učení, chování a pozornosti na základní škole – Markéta Fryntová
Markéta Fryntová
Master's thesis
Integrace dětí se specifickými poruchami učení, chování a pozornosti na základní škole
Integration of children affected by specific learning difficulties and Attention Deficit Hyperactivity Disorders at primary school
Abstract:
Téma školní integrace, integrovaný žák či problémové dítě je zejména v posledních letech velmi aktuální a to jak ze strany učitelů, odborníků, tak i rodičů. Hlavním cílem prezentované práce bylo zjistit, jaká je aktuální situace integrace dětí se specifickými poruchami učení a poruchou pozornosti s hyperaktivitou na vybraných základních školách v Praze. Výzkumné šetření se zaměřilo se na vztahy …moreAbstract:
School integration, integrated pupil or problematical child, are frequently disscused topics among teachers, scholars and parents. The main aim of this thesis was to find out the real situation in integration of children affected with ADHD or SLD at primary schools in Prague. Research investigation was focused on relationships among classmates both with and without any form of SLD or ADHD. It was further …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 6. 2010
Identifier:
http://evskp.uhk.cz/eM529
Thesis defence
- Date of defence: 24. 8. 2010
- Supervisor: Zuzana Hubinková
- Reader: Libuše Třískalová
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
FRYNTOVÁ, Markéta. \textit{Integrace dětí se specifickými poruchami učení, chování a pozornosti na základní škole}. Online. Master's thesis. Hradec Králové: University of Hradec Králové, UHK, Pedagogická fakulta. 2010. Available from: https://theses.cz/id/o1cwdu/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Hradec Králové. ArchivUniverzita Hradec Králové
UHK, Pedagogická fakultaMaster programme / field:
Specializace v pedagogice / Sociální pedagogika
Theses on a related topic
-
Komunikace ve školním prostředí
Kristýna Kramperová -
Výuková komunikace ve vyučovacích hodinách programu UčíTelka pohledem Flandersovy metody interakční analýzy
Viktor Šťastný -
Výtvarný projev jako prostředek pedagogické komunikace (výzkum se zaměřením na oblast komunikace ve školním prostředí)
Lucie TIKALOVÁ -
Nelegální komunikace ve školní třídě a strategie pro její minimalizaci
Marika Kroutilová -
Komunikace ve vědeckém představení
Kristýna Moravcová -
Pravidla komunikace ve školní třídě
Kateřina HILGERTOVÁ -
Manažerská komunikace ve školství
Dagmar BLÁHOVÁ -
Komunikace ve školním prostředí
Jana Ráčková