Řízení vztahů s klienty bankovní instituce – Lukáš Dědek
Lukáš Dědek
Bakalářská práce
Řízení vztahů s klienty bankovní instituce
Customer relationship management in the bank institution
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá vybranou komerční bankou působící v ČR a jejím vztahem ke svým klientům. Teoretická část má za úkol zdůraznit důležitost nástroje CRM, od kterého je odvozen název práce a vysvětlit podstatu marketingového výzkumu. V navazující praktické části je představen profil bankovní instituce a formou dotazníku vytvořen výzkum, včetně grafického a slovního vyhodnocení, věnující se konkrétní …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with selected commercial bank operating in the Czech Republic and it's relationship to it's clients. Theoretical part's purpose is to emphasize the importance of CRM tool, which is also the title of this thesis. It explains the basic of marketing survey. In the following practical part there is introduced a profile of bank institution and my own survey based on questionnaire …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2012
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2012
- Vedoucí: doc. Ing. Josef Vaculík, CSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Dědek, Lukáš. Řízení vztahů s klienty bankovní instituce. Pardubice, 2012. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 25. 4. 2022 dostupné: nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správníUniverzita Pardubice
Fakulta ekonomicko-správníBakalářský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Veřejná ekonomika a správa: Veřejná ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Zhodnocení kvality služeb e-Governmentu v České republice
Nela Nenutilová -
Vícekriteriální analýza jako nástroj pro hodnocení kvality půd
Tereza Vranovská -
Marketingový výzkum vybrané firmy
Nikola Pragerová -
Marketingový výzkum společnosti CompuGROUP Medical Česká republika, s. r. o. - výzkum spokojenosti uživatele
Lucie Fujková -
Marketingový výzkum dark tourismu v České republice
Anna Gallová -
Marketingový výzkum
Libor Tománek -
Použití marketingového výzkumu vybrané firmy v některých speciálních oblastech (výzkum celkové tržní situace, výzkum vnímání okolí firmy, produktu, ceny, distribuce, propagace, preference vlastností výrobků, apod.)
Lucie Chrástecká -
Marketingový výzkum vybraných produktů na trhu ve státech Vietnam, Čína a Thaisko a Česká republika pro budoucí rozvoj obchodních vztahů.
Huy Hoang Pham