Mobilní klient pro systém publikování gamebooků – Pavel PŘIBÁŇ
Pavel PŘIBÁŇ
Bakalářská práce
Mobilní klient pro systém publikování gamebooků
Mobile client for the gamebook publishing system
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je vytvořit mobilního klienta (aplikaci) pro platformu Android, který umožňuje procházet gamebooky vytvořené ve vyvíjeném systému. Gamebook je kniha, ve které se čtenář rozhoduje jak se bude příběh vyvíjet. V první části práce jsou porovnány některé dostupné aplikace, které umožňují procházení gamebooků. Druhá část práce popisuje vyvíjený systém, ve kterém je možné gamebooky …víceAbstract:
The purpose of this bachelor thesis is to create mobile client (application) for the Android platform, which can read gamebooks that are created in the system which is being developed. Gamebook is a book that allows reader to make decisions and partly influence the story of the book. In the first part of this work there is a comparison of applications that can read gamebooks. The second part describes …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2015
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Ladislav Pešička
Citační záznam
Jak správně citovat práci
PŘIBÁŇ, Pavel. Mobilní klient pro systém publikování gamebooků. Plzeň, 2015. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta aplikovaných věd
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta aplikovaných vědVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta aplikovaných vědBakalářský studijní program / obor:
Inženýrská informatika / Informatika
Práce na příbuzné téma
-
Aplikace architektonických vzorů při vývoji mobilní aplikace pro Android
Iveta Jurčíková -
Mobile branded applications (značkové mobilní aplikace) na příkladu konkrétní aplikace
Sára Szmeková -
Serverová aplikace a mobilní aplikace pro zařízení iOS ke snímaní a hodnocení kvality snímku za účelem identifikaci zvěře
Šimon Šesták -
UI specifikace mobilní aplikace pro ovládání chytré domácnosti
Petr Byrtus -
Mobilni aplikace pro trénink hudebního sluchu
Trong Chung Chau Nguyen -
Design mobilní aplikace na rozpoznání hadů pomocí AI
Ota Škvor -
Multiplatformní mobilní aplikace pro darování hotových pokrmů z gastro podniků lidem v nouzi
Jakub Timko -
Mobilní aplikace pro práci s optickými kódy
Jan PAWLAS