Sponzoring a reklama jako zdroj financování hokejového klubu – Petra Navrátilová
Petra Navrátilová
Bakalářská práce
Sponzoring a reklama jako zdroj financování hokejového klubu
Sponsoring and Advertising as a Source of Financing of a Hockey Club
Anotace:
Cílem bakalářské práce je zanalyzovat současný stav sponzoringu a reklamy jako zdroje financování hokejového klubu. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části jsou vysvětleny základní definice marketingu, především sponzoringu a reklamy. Hlavním předmětem praktické části je analýza současného stavu sponzorů hokejového klubu SK Horácká Slavia Třebíč, dále možnosti reklamního …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2018
Obhajoba závěrečné práce
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Vysoká škola polytechnická Jihlava
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Finance a řízení
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.