Lucie Kostecká

Bachelor's thesis

Taktický marketing ve vybraném podniku - CK Nomád

Tactical markleting in choosen company - CK Nomád
Abstract:
Cílem bakalářské práce bude podrobně analyzovat marketingový mix cestovní kanceláře Nomád. Cílem teoretické části práce bude seznámit čtenáře s taktickým marketingem, v části praktické bude provedena podrobná analýza jednotlivých aspektů marketingového mixu v cestovní kanceláři Nomád. Součástí praktické části práce bude i navržení opatření, která by v budoucnu mohla vést ke zlepšení.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 5. 2013

Thesis defence

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty

Vysoká škola polytechnická Jihlava

Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Travel/Tourism

Theses on a related topic

  • No theses on a related topic available.