Lucie Kostecká

Bachelor's thesis

Taktický marketing ve vybraném podniku - CK Nomád

Tactical markleting in choosen company - CK Nomád
Anotácia:
Cílem bakalářské práce bude podrobně analyzovat marketingový mix cestovní kanceláře Nomád. Cílem teoretické části práce bude seznámit čtenáře s taktickým marketingem, v části praktické bude provedena podrobná analýza jednotlivých aspektů marketingového mixu v cestovní kanceláři Nomád. Součástí praktické části práce bude i navržení opatření, která by v budoucnu mohla vést ke zlepšení.
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2013

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty

Vysoká škola polytechnická Jihlava

Bachelor programme / odbor:
Ekonomika a management / Travel/Tourism

Práce na příbuzné téma

  • Žádné práce na příbuzné téma.