Srovnávací reklama a její využívání v České republice – Bc. Anna Gerasimchuk
Bc. Anna Gerasimchuk
Bachelor's thesis
Srovnávací reklama a její využívání v České republice
Comparative Advertising and its Use in the Czech Republic
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá srovnávací reklamou a jejím užitím v praxi, především na území České republiky. Práce je určena hlavně pro ty čtenáře, kteří mají zájem se s danou problematikou blíže seznámit. Cílem je poskytnout komplexní informace týkající se daného tématu, které je za jiných okolností obtížné najít v takto ucelené formě. Teoretická část bakalářské práce se zaměřuje na výklad pojmů …moreAbstract:
This bachelor’s thesis deals with comparative advertising and its use in practice, particularly in the territory of the Czech Republic. The thesis is intended especially for those who are interested in familiarising themselves with the issue. The objective is to provide comprehensive information on this matter that is otherwise difficult to find in such a coherent form. The theoretical part of the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 4. 2019
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/npjo8/
Thesis defence
- Date of defence: 18. 6. 2019
- Supervisor: Ing. Miroslav Dittrich
- Reader: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Srovnávací reklama z pohledu práva nekalé soutěže se zaměřením na podmínky její přípustnosti
Nikolas Bihary -
Nekalá soutěž se zaměřením na klamavou a srovnávací reklamu
Vladimíra Marušíková -
Nekalá soutěž se zaměřením na klamavou a srovnávací reklamu
Nela Graclíková -
Srovnávací reklama
Michaela Kostrounková -
Srovnávací reklama v judikatuře vybraných evropských soudů
Dagmar Matúšů -
Srovnávací reklama v českém právním řádu a její aktuální projevy
Michal Kamenský -
Srovnávací reklama
Magdaléna Režňáková -
Klamavá reklama v současné rozhodovací praxi
Viktor Šelle