Bc. Anna Gerasimchuk

Bachelor's thesis

Srovnávací reklama a její využívání v České republice

Comparative Advertising and its Use in the Czech Republic
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá srovnávací reklamou a jejím užitím v praxi, především na území České republiky. Práce je určena hlavně pro ty čtenáře, kteří mají zájem se s danou problematikou blíže seznámit. Cílem je poskytnout komplexní informace týkající se daného tématu, které je za jiných okolností obtížné najít v takto ucelené formě. Teoretická část bakalářské práce se zaměřuje na výklad pojmů …more
Abstract:
This bachelor’s thesis deals with comparative advertising and its use in practice, particularly in the territory of the Czech Republic. The thesis is intended especially for those who are interested in familiarising themselves with the issue. The objective is to provide comprehensive information on this matter that is otherwise difficult to find in such a coherent form. The theoretical part of the …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 4. 2019

Thesis defence

  • Date of defence: 18. 6. 2019
  • Supervisor: Ing. Miroslav Dittrich
  • Reader: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní

University of Finance and Administration

Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication