Bc. Anna Gerasimchuk

Bachelor's thesis

Srovnávací reklama a její využívání v České republice

Comparative Advertising and its Use in the Czech Republic
Anotácia:
Tato bakalářská práce se zabývá srovnávací reklamou a jejím užitím v praxi, především na území České republiky. Práce je určena hlavně pro ty čtenáře, kteří mají zájem se s danou problematikou blíže seznámit. Cílem je poskytnout komplexní informace týkající se daného tématu, které je za jiných okolností obtížné najít v takto ucelené formě. Teoretická část bakalářské práce se zaměřuje na výklad pojmů …viac
Abstract:
This bachelor’s thesis deals with comparative advertising and its use in practice, particularly in the territory of the Czech Republic. The thesis is intended especially for those who are interested in familiarising themselves with the issue. The objective is to provide comprehensive information on this matter that is otherwise difficult to find in such a coherent form. The theoretical part of the …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 18. 6. 2019
  • Vedúci: Ing. Miroslav Dittrich
  • Oponent: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

University of Finance and Administration

Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication