Bc. Anna Gerasimchuk

Bakalářská práce

Srovnávací reklama a její využívání v České republice

Comparative Advertising and its Use in the Czech Republic
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá srovnávací reklamou a jejím užitím v praxi, především na území České republiky. Práce je určena hlavně pro ty čtenáře, kteří mají zájem se s danou problematikou blíže seznámit. Cílem je poskytnout komplexní informace týkající se daného tématu, které je za jiných okolností obtížné najít v takto ucelené formě. Teoretická část bakalářské práce se zaměřuje na výklad pojmů …více
Abstract:
This bachelor’s thesis deals with comparative advertising and its use in practice, particularly in the territory of the Czech Republic. The thesis is intended especially for those who are interested in familiarising themselves with the issue. The objective is to provide comprehensive information on this matter that is otherwise difficult to find in such a coherent form. The theoretical part of the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 18. 6. 2019
  • Vedoucí: Ing. Miroslav Dittrich
  • Oponent: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace