Spropitné a vděčnost obsluze: polní experiment – Anna Blaťáková
Anna Blaťáková
Bakalářská práce
Spropitné a vděčnost obsluze: polní experiment
Gratuity and gratitude towards customer service: field experiment
Anotace:
Cílem práce je pomocí nasbíraných dat sledovat chování zákazníků při placení účtu za útratu ve vybrané restauraci obsluze, která zákazníka neobsluhovala, a porovnat tyto výsledky s výsledky sledování, kdy placení proběhlo obsluze, která zákazníka u stolu obsluhovala. Rozdíly budou měřeny pomocí výšky nechaného spropitného, kterým zákazník odměňuje obsluhu restaurace. Tuto proměnnou poté porovnám i …víceAbstract:
The goal of this work is to use collected data to monitor customers in their paying a bill behavior in a selected restaurant to a waitress who did not serve the customer and to compare these results with the results of monitoring when payment was made to the same waitress serving them. The differences will be measured using the amount of the tip that the customer rewards the restaurant staff. I will …víceKlíčová slova
Spropitné ekonometrie polní experiment obsluha restaurace vděčnost OLS popisná statistika Tobit data
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 12. 2020
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/xuaz2/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 1. 2021
- Vedoucí: Ing. Michal Kvasnička, Ph.D.
- Oponent: Ing. Bára Karlínová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomie / Ekonomie
Práce na příbuzné téma
-
Polní experiment s faktory ovlivňujícími spropitné číšníků v restauracích
Mária Barčinová -
Simulační model restaurace
Barbora Vlková -
Spropitné: výzkum hypotetického chování zákazníků českých restaurací
Lucie Kratochvílová