Anna Blaťáková

Bakalářská práce

Spropitné a vděčnost obsluze: polní experiment

Gratuity and gratitude towards customer service: field experiment
Anotace:
Cílem práce je pomocí nasbíraných dat sledovat chování zákazníků při placení účtu za útratu ve vybrané restauraci obsluze, která zákazníka neobsluhovala, a porovnat tyto výsledky s výsledky sledování, kdy placení proběhlo obsluze, která zákazníka u stolu obsluhovala. Rozdíly budou měřeny pomocí výšky nechaného spropitného, kterým zákazník odměňuje obsluhu restaurace. Tuto proměnnou poté porovnám i …více
Abstract:
The goal of this work is to use collected data to monitor customers in their paying a bill behavior in a selected restaurant to a waitress who did not serve the customer and to compare these results with the results of monitoring when payment was made to the same waitress serving them. The differences will be measured using the amount of the tip that the customer rewards the restaurant staff. I will …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 12. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 26. 1. 2021
  • Vedoucí: Ing. Michal Kvasnička, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Bára Karlínová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta

Masarykova univerzita

Ekonomicko-správní fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomie / Ekonomie

Práce na příbuzné téma