Analýzy zákazníků reklamní agentury Q-Studio pro tvorbu jejich komunikační kampaně – Petra CHOVANCOVÁ
Petra CHOVANCOVÁ
Bachelor's thesis
Analýzy zákazníků reklamní agentury Q-Studio pro tvorbu jejich komunikační kampaně
Q-Studio costumers analysis to create their communication campaing
Abstract:
Práce je rozdělená do dvou částí. První teoretická část se věnuje především klasickým metodám a teoriím z oblasti marketingu a marketingové komunikace s důrazem na konkrétní metody marketingové komunikace a jejich novodobých trendů. Druhá praktická část se věnuje analýze zákazníků reklamní agentury Q-Studio. Cílem analytické části bylo zjistit motivy zákazníku reklamní agentury Q-Studio k využívaní …moreAbstract:
My work is divided into two sections. The first one is theoretic and includes theories about marketing and marketing communication with emphasis on concrete communication methods and their trends. The second part of my work is practical, focus on customer analyses of adver-tising agency Q-Studio. The main goal in analytic part was find out motives of customer to use all services of Q-Studio. Subsequently …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 5. 2007
Identifier:
6527
Thesis defence
- Date of defence: 11. 6. 2007
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
CHOVANCOVÁ, Petra. \textit{Analýzy zákazníků reklamní agentury Q-Studio pro tvorbu jejich komunikační kampaně}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2007. Available from: https://theses.cz/id/o21ij1/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
CHOVANCOVÁ, Petra. Analýzy zákazníků reklamní agentury Q-Studio pro tvorbu jejich komunikační kampaně. Zlín, 2007. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 10. 05. 2037
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Management and economics
Theses on a related topic
-
Moderní aplikace marketingové komunikace v podnikové praxi
Kristýna Svobodová -
Podniková komunikace ve službách
Nicole Kratochvílová -
Moderní aplikace marketingové komunikace v podnikové praxi
Veronika Kozlíková -
Marketingová komunikace v MSP se zaměřením na B2C trhy
Dáša Michlová -
Online marketingová komunikace největších drogistických řetězců v České republice
Hana Kunešová -
Online marketingová komunikace největších řetězců s potravinami v České republice
Aneta Nekolová -
Marketingová komunikace společnosti AXA assistance
Hrdinová Hrdinová -
Marketingová komunikace pro budování identity a reputace ve výrobních podnicích
Petra Prchalová