Petra CHOVANCOVÁ

Bachelor's thesis

Analýzy zákazníků reklamní agentury Q-Studio pro tvorbu jejich komunikační kampaně

Q-Studio costumers analysis to create their communication campaing
Abstract:
Práce je rozdělená do dvou částí. První teoretická část se věnuje především klasickým metodám a teoriím z oblasti marketingu a marketingové komunikace s důrazem na konkrétní metody marketingové komunikace a jejich novodobých trendů. Druhá praktická část se věnuje analýze zákazníků reklamní agentury Q-Studio. Cílem analytické části bylo zjistit motivy zákazníku reklamní agentury Q-Studio k využívaní …more
Abstract:
My work is divided into two sections. The first one is theoretic and includes theories about marketing and marketing communication with emphasis on concrete communication methods and their trends. The second part of my work is practical, focus on customer analyses of adver-tising agency Q-Studio. The main goal in analytic part was find out motives of customer to use all services of Q-Studio. Subsequently …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 5. 2007
Identifier: 6527

Thesis defence

  • Date of defence: 11. 6. 2007

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

CHOVANCOVÁ, Petra. Analýzy zákazníků reklamní agentury Q-Studio pro tvorbu jejich komunikační kampaně. Zlín, 2007. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 10. 05. 2037

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.