Analýza spotřeby a spotřebitelského chování v České republice – Michaela Giertlová
Michaela Giertlová
Master's thesis
Analýza spotřeby a spotřebitelského chování v České republice
Analysis of Consumption and Consumers' Behaviour in the Czech Republic
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá tématem analýzy spotřeby a spotřebního chování domácností v České republice v období let 2004 až 2017. Diplomová práce a její teoretická část obsahuje literární rešerši, ze které vychází definice spotřeby, teorie spotřební funkce a určení role domácností v ekonomice. Analytická část práce se soustřeďuje na vývoj konečné spotřeby domácností v období let 2004 až 2017, následně …viacAbstract:
The objective of this master’s thesis is the analysis of consumption and consumers’ behaviour of households in the Czech Republic between the years 2004 and 2017. The theoretical part of the master’s thesis includes literary research from which definitions of consumption, the theory of consumption function, and the determination of households’ role in the economy are derived. The analytical part of …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 4. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Lenka Rumánková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementMaster programme / odbor:
Economics Policy and Administration / Business Administration
Práce na příbuzné téma
-
Statistika spotřeby obyvatelstva
Jana Orendáčová -
Informace ze statistiky rodinných účtů a jejich pozice v současném výzkumu trhu
Lucie Plíšková -
Consumers Behavior in Luxury Fashion Segment
Yekaterina Kalymbekova -
Developing wine consumption behavior models by young Czech consumers.
Gerardo Pacheco Carrillo -
What influences the decision of consumers to purchase sustainable fashion?
Dorota Cikánová -
Social and psychological aspects of the influence of stereotypes on the behaviour of consumers on the Russian market
Svetlana Shumilova -
Personal motives and attitudes of sustainable consumers across various generations toward organic food
Elouise Christa Errolat -
Attitudes towards sustainability in the fast fashion industry among young consumers in the Czech Republic
Sabrina Mamedova
Názov
Vložil
Vložené
Práva