Bc. Aneta ŠNAJDROVÁ

Bakalářská práce

Internationale Messen in Deutschland. Vergleichende Analysen ausgewählter Werbeträger

International fairs in Germany. Comparative analysis of selected advertising materials
Abstract:
This thesis deals with the analysis of selected advertising media in international trade fairs in Germany. For this analysis was selected book fair in Frankfurt and book fair in Leipzig. The first part focuses on fairs in general, explains the basic concepts of a fair division. Then the part devotes to the history of both fairs and evaluates their last year. The practical part analyzes and compares …více
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá analýzou vybraných reklamních nosičů na mezinárodních veletrzích v Německu. Pro tuto analýzu byl vybrán knižní veletrh ve Frankfurtu nad Mohanem a knižní veletrh v Lipsku. První část práce se zaměřuje na veletrhy obecně, vysvětluje základní pojmy a dělení veletrhů. Poté se věnuje historii obou veletrhů a také hodnotí jejich minulý ročník. Praktická část analyzuje a srovnává …více
 
 
Jazyk práce: němčina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2013
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Gisela Heitz, M.A.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

ŠNAJDROVÁ, Aneta. Internationale Messen in Deutschland. Vergleichende Analysen ausgewählter Werbeträger. Plzeň, 2013. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta filozofická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta filozofická

ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI

Fakulta filozofická

Bakalářský studijní program / obor:
Filologie / Cizí jazyky pro komerční praxi v kombinaci angličtina - němčina

Práce na příbuzné téma

  • Žádné práce na příbuzné téma.