Jan VLACH

Bachelor's thesis

Marketingová komunikace internetových obchodů z pohledu spotřebitele

Marketing communication of e-shops from a consumer's perspective
Abstract:
Bakalářská práce je zaměřena na marketingovou komunikaci internetových obchodů Rohlik.cz a Rajdestniku.cz. Cílem práce je analyzovat marketingovou komunikaci těchto internetových obchodů a navrhnout opatření ke zvýšení efektivnosti jejich marketingové komunikace. Teoretická část bakalářské práce pojednává o obchodování na internetu, marketingové komunikaci a jejích nástrojích a shrnuje nové trendy …more
Abstract:
Bachelor thesis is focused on marketing communications of e-shops Rohlik.cz Rajdestniku.cz. The goal is analyze the marketing communication of these e-shops and propose measures to increase the effectiveness of their marketing communications. The theoretical part deals with e-commerce, marketing communication and its tools, than summarizes new trends in marketing communications. The practical part …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 4. 2017
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Hana Kunešová

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

VLACH, Jan. Marketingová komunikace internetových obchodů z pohledu spotřebitele. Plzeň, 2017. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomická
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/

University of West Bohemia

Faculty of Economics

Bachelor programme / field:
Economics and Management / Retail Management

Theses on a related topic