Rozšíření funkce Automatické stavění vlakových cest pro predikované vlakové cesty omezenou rychlostí – Mgr. Čestmír Bárta
Mgr. Čestmír Bárta
Master's thesis
Rozšíření funkce Automatické stavění vlakových cest pro predikované vlakové cesty omezenou rychlostí
Extension of Automatic Route Setting System for predicted train routes with speed restrictions
Anotácia:
Cílem práce je návrh algoritmu pro rozšíření funkce Automatické stavění vlakových cest o automatickou volbu vlakové cesty typu VC/VCO na základě sestavené analýzy dopravních situací. Navržený algoritmus by měl zajistit automatizované rozhodnutí systému ASVC o postavení vlakové cesty typu VCO v situacích, je-li to provozně výhodné pro řešení následných dopravních situací.Abstract:
The aim of the work is to design an algorithm for extending the Automatic Train Route Setting System to automatically select a VC/VCO type train path based on the analysis of traffic situations. The proposed algorithm should provide an automated decision of the ASVC system to build a VCO type train path in situations where it is operationally advantageous to resolve subsequent traffic situations.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2024
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: prof. Ing. Tatiana Molková, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
BÁRTA, Čestmír. \textit{Rozšíření funkce Automatické stavění vlakových cest pro predikované vlakové cesty omezenou rychlostí}. Online. Diplomová práca. Pardubice: Univerzita Pardubice, Faculty of Transport Engineering. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/o2fzz0/.
Jak správně citovat práci
Bárta, Čestmír. Rozšíření funkce Automatické stavění vlakových cest pro predikované vlakové cesty omezenou rychlostí. Pardubice, 2024. diplomová práce (Ing.). Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Dopravní fakulta Jana PerneraUniversity of Pardubice
Faculty of Transport EngineeringMaster programme / odbor:
Transport Technology and Management / Transport Technology and Control
Práce na příbuzné téma
-
Možnosti využití geografické metody pro potřeby Automatického stavění vlakových cest
Petr Kučera -
Optimalizace činnosti Automatického stavění vlakových cest
Petr Kučera -
Možnosti zpřesnění funkce Automatického stavění vlakových cest
Vojtěch Kudláč -
Funkční propojení systému ATO over ETCS s funkcí automatického stavění vlakových cest
Jan Froněk -
Automatické stavění vlakových cest
Lukáš Foltýn -
Možnosti využití geografické metody pro potřeby Automatického stavění vlakových cest
Petr Kučera -
Optimalizace činnosti Automatického stavění vlakových cest
Petr Kučera -
Možnosti zpřesnění funkce Automatického stavění vlakových cest
Vojtěch Kudláč