Bc. Martin Jelen

Diplomová práce

Praha 11 a její propagace

Promotion of Prague 11
Anotace:
Teoretická část se zabývá teorií marketingu měst a obcí, státní a veřejnou správou, současnou podobou a historií Jižního Města. V neposlední řadě popisuje marketingové akce, které se odehrály v několika posledních letech. Praktická část přibližuje vize Prahy 11, analyzuje její silné a slabé stránky, upozorňuje na příležitosti a hrozby. Předkládá věcné připomínky a návrhy opatření komunikační povahy …více
Abstract:
The theoretical part deals with marketing theory of municipalities, state and government, the current form and the history of Southern City. Finally it describes marketing events that have happened in the last few years. The practical part describes the vision of Prague 11, analyzing strengths and weaknesses, highlights the opportunities and threats. It presents substantial comments and suggestions …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 9. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 2. 11. 2013
  • Vedoucí: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
  • Oponent: PhDr. Adolf Vodrážka

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní