Ksenia Sychevskaya

Diplomová práce

Market entry strategy for Sempre store to Czech Republic

Strategie vstupu na trh pro obchod SEMPER do České republiky
Anotace:
Účelem této práce je vývoj mezinárodní marketingové strategie pro průnik do zahraničního trhu. Teoretickou část tvoří analýza strategických alternativ se kterými čelí organizace při vstupu do mezinárodního trhu. Praktická část práce analyzuje jak mikro a makro prostředí organizace na ruském trhu, tak i analýzu environmentálních faktorů na českém trhu oblečení. Autor používá takové nástroje pro analýzu …více
Abstract:
The purpose of the thesis is the development of an international marketing strategy for penetrating the foreign market.The theoretical part mainly consists of analyzing the strategic alternatives that the organization faces when entering the international market.Practical part of the paper analyzes the micro and macro environment of the organization on the Russian market, as well as the analysis of …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 30. 8. 2018
  • Vedoucí: Markéta Lhotáková
  • Oponent: Jaroslav Halík

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/74819

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business - Central European Business Realities