Veletrhy a výstavy v ČR - stále dominantní postavení Brna? – Bc. Martin Hejmalíček
Bc. Martin Hejmalíček
Bachelor's thesis
Veletrhy a výstavy v ČR - stále dominantní postavení Brna?
Fairs and exhibition in the Czech Republic - still dominant position of Brno city?
Abstract:
Předmětem bakalářské práce „Veletrhy a výstavy v ČR - stále dominantní postavení Brna?“ je charakteristika veletržního průmyslu jako specifické formy komunikace, historický vývin veletrhů a výstav, popsat aktivity a rozvoj organizace působící na brněnském výstavišti, zhodnotit velikost a vývoj veletržního trhu v České republice, a metodou analýzy základních statistických ukazatelů dokázat dominantní …moreAbstract:
The goal of the bachelor thesis: “Fairs and exhibition of the Czech republic - still dominant position of Brno city?” is to characterize fair industry as a specific form of communication, historical evolution of fairs and exhibitions, to describe activities and development of organization acting on exhibition of Brno city, to evaluate size and development of fair market in Czech republic, and by analytical …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 8. 2011
Identifier:
https://is.muni.cz/th/ov49g/
Thesis defence
- Date of defence: 28. 6. 2013
- Supervisor: doc. RNDr. Josef Kunc, Ph.D.
- Reader: Ing. Bc. Andrea Holešinská, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HEJMALÍČEK, Martin. \textit{Veletrhy a výstavy v ČR - stále dominantní postavení Brna?}. Online. Bachelor's thesis. Brno: Masaryk University, Faculty of Economics and Administration. 2011. Available from: https://theses.cz/id/o2raw0/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationBachelor programme / field:
Economic Policy and Administration / Regional Development and Administration
Theses on a related topic
-
Podpora prodeje a její metody a techniky
Marek Khánský -
Efektivita realizace výstav a veletrhů ve vybraném odvětví - odvětví veterinární medicíny
Kristýna Šandová -
Veletrhy a výstavy ve Škoda auto, a.s.
Erika Bachová -
Projekt "Specializované výstavy a veletrhy" jako marketingový nástroj
Michal Čmakal -
Výstavy a veletrhy jako nástroj podpory marketingu ve stavební společnosti PSJ, a.s.
Eva Jabulková -
Měření spokojenosti návštěvníků s výstavami a veletrhy
Jana Pastrňáková -
Výstavy a veletrhy z pohledu malých a středních podniků
Lucie Domorádová -
Vývoj veletržního areálu v historické retrospektivě - Brno
Irena ZEDKOVÁ