Veletrhy a výstavy v ČR - stále dominantní postavení Brna? – Bc. Martin Hejmalíček
Bc. Martin Hejmalíček
Bachelor's thesis
Veletrhy a výstavy v ČR - stále dominantní postavení Brna?
Fairs and exhibition in the Czech Republic - still dominant position of Brno city?
Anotácia:
Předmětem bakalářské práce „Veletrhy a výstavy v ČR - stále dominantní postavení Brna?“ je charakteristika veletržního průmyslu jako specifické formy komunikace, historický vývin veletrhů a výstav, popsat aktivity a rozvoj organizace působící na brněnském výstavišti, zhodnotit velikost a vývoj veletržního trhu v České republice, a metodou analýzy základních statistických ukazatelů dokázat dominantní …viacAbstract:
The goal of the bachelor thesis: “Fairs and exhibition of the Czech republic - still dominant position of Brno city?” is to characterize fair industry as a specific form of communication, historical evolution of fairs and exhibitions, to describe activities and development of organization acting on exhibition of Brno city, to evaluate size and development of fair market in Czech republic, and by analytical …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 8. 2011
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/ov49g/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 6. 2013
- Vedúci: doc. RNDr. Josef Kunc, Ph.D.
- Oponent: Ing. Bc. Andrea Holešinská, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationBachelor programme / odbor:
Economic Policy and Administration / Regional Development and Administration
Práce na příbuzné téma
-
Podpora prodeje a její metody a techniky
Marek Khánský -
Efektivita realizace výstav a veletrhů ve vybraném odvětví - odvětví veterinární medicíny
Kristýna Šandová -
Veletrhy a výstavy ve Škoda auto, a.s.
Erika Bachová -
Projekt "Specializované výstavy a veletrhy" jako marketingový nástroj
Michal Čmakal -
Výstavy a veletrhy jako nástroj podpory marketingu ve stavební společnosti PSJ, a.s.
Eva Jabulková -
Měření spokojenosti návštěvníků s výstavami a veletrhy
Jana Pastrňáková -
Výstavy a veletrhy z pohledu malých a středních podniků
Lucie Domorádová -
Vývoj veletržního areálu v historické retrospektivě - Brno
Irena ZEDKOVÁ