Ing. Klára Weissová

Bakalářská práce

Nové trendy v marketingové komunikaci

New trends in marketing communication
Anotace:
Bakalářská práce "Nové trendy v marketingové komunikaci" pojednává o komunikačních trendech ve světě marketingu a poukazuje na nové metody a techniky, které se v reklamním odvětví stále častěji užívají. Hlavním cílem této bakalářské práce je přestavit a definovat tyto nové trendy, které závratným tempem vystupují do popředí marketingu a dále charakterizovat nástroje klasického marketingu, s nimiž se …více
Abstract:
My bachelor thesis „New trends in marketing communications“ deals with communication trends in the world of marketing and refers to the new methods and techniques, which are increasingly being used in the world of marketing. The main aim of this bachelor thesis is to introduce and define these new trends, which are at breathtaking speed coming to the fore in marketing. Another aim is to characterize …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 25. 6. 2009
  • Vedoucí: PhDr. Iva Petrová
  • Oponent: PaedDr. Emil Hanousek, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní