Nové trendy v marketingové komunikaci – Ing. Klára Weissová
Ing. Klára Weissová
Bakalářská práce
Nové trendy v marketingové komunikaci
New trends in marketing communication
Anotace:
Bakalářská práce "Nové trendy v marketingové komunikaci" pojednává o komunikačních trendech ve světě marketingu a poukazuje na nové metody a techniky, které se v reklamním odvětví stále častěji užívají. Hlavním cílem této bakalářské práce je přestavit a definovat tyto nové trendy, které závratným tempem vystupují do popředí marketingu a dále charakterizovat nástroje klasického marketingu, s nimiž se …víceAbstract:
My bachelor thesis „New trends in marketing communications“ deals with communication trends in the world of marketing and refers to the new methods and techniques, which are increasingly being used in the world of marketing. The main aim of this bachelor thesis is to introduce and define these new trends, which are at breathtaking speed coming to the fore in marketing. Another aim is to characterize …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2009
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/m8948/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 6. 2009
- Vedoucí: PhDr. Iva Petrová
- Oponent: PaedDr. Emil Hanousek, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Sales Promotion as a Tool of the Integrated Marketing Communication in the Selected Company
Eli Goldmann -
La communication marketing des institutions éducatives
Barbora SVOBODOVÁ -
Potenciál Guerilla marketingu
Monika HAVLÍKOVÁ -
Product placement v českých filmech - významný zdroj jejich financování
Kateřina Horná -
Product placement jako marketingový nástroj v současném filmu
Anastasia Shulpina -
Product placement jako forma reklamy a jeho vliv na veřejnost
Ivana Vlčková -
Product placement a jeho využití v rámci integrované marketingové komunikace
Tereza Veldová -
Product placement a jeho využití v integrované marketingové komunikaci
Martin Chrt