Vliv kombinovaného postižení na psychomotorický vývoj dítěte v předškolním věku – Mgr. Petra Kubišová
Mgr. Petra Kubišová
Master's thesis
Vliv kombinovaného postižení na psychomotorický vývoj dítěte v předškolním věku
Abstract:
Kubišová, Petra: Vliv kombinovaného postižení na psychomotorický vývoj dítěte v předškolním věku. Brno: Pedagogická fakulta Masarykovy univerzity, 2006 Diplomová práce je věnována problematice rozvoje kompenzačních smyslů u dětí s těžkým zrakovým nebo kombinovaným postižením v předškolním věku.Abstract:
Kubišová, Petra: Influence of multiple dissabilities for psychomotor development in a preschool period. Brno: Pedagogical faculty of Masaryk's university, 2006 This diploma work deals with problems of progress of compensational senses of children with a serious or multiple disabilities in a preschool period.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 6. 2006
Identifier:
https://is.muni.cz/th/ljkaj/
Thesis defence
- Date of defence: 12. 6. 2006
- Supervisor: PhDr. Petra Röderová, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / field:
Teacher Training for Secondary Schools / Upper Secondary School Teacher Training in Special Education
Theses on a related topic
-
Discourses of troubles of people with visual impairment
Daniela Jaklová Střihavková -
Weekend stay for children and youth with severe visual impairment on the theme: The Hobbit
Tereza SALVADORI -
Feel the streets - a visually impaired user access to OSM maps
Lukáš Tyrychtr -
Navigation and Information System for Visually Impaired
Jan Hrbáček -
Disability-Friendly Phenomenon in User Interface and User Experience Design: Focus On Accessibility For Visually Impaired User
Roshah Charisma Selasie Nomo -
Inclusive education and its impact on the society and students who are blind and visually impaired: A survey of Nigeria
James Eburikure OLAYI -
Modern Approaches to Teaching English to the Visually Impaired
Pavlína SOUŠKOVÁ -
Navigation and Information System for Visually Impaired
Jan Hrbáček