Hodnotově orientovaný model řízení inovace CRM – Josef Neumann
Josef Neumann
Disertační práce
Hodnotově orientovaný model řízení inovace CRM
Value driven model for CRM innovation
Anotace:
Současné přístupy k řízení inovace CRM v nedostatečné míře akcentují řízení hodnoty portfolia vztahů se zákazníky. Přestože CRM lze dnes považovat za jednu z klíčových podnikových strategii, je podceňována role CRM jako významné složky integrovaného řízení podnikové výkonnosti. Tomu odpovídá i absence vhodného modelu pro hodnotově orientované řízení inovace CRM. Dochází tak často k nesprávnému nastavení …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 12. 2006
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/1381
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 1. 2007
- Vedoucí: Jan Dohnal
- Oponent: Zdeněk Molnár, Jiří Dvořák
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/1381
Vysoká škola ekonomická v Praze
Doktorský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Informatika
Práce na příbuzné téma
-
Návrh integrovaného systému řízení v podnikové praxi s akcentem na oblast EMS
Alena Navrátilová -
Návrh integrovaného systému řízení v podnikové praxi
Lucie Valouchová -
Analýza systému řízení kvality ve vybrané společnosti
Barbora Pitrová -
Podnikový integrovaný systém řízení rizik
Veronika Novotná -
Návrh optimalizace a implementace systému řízení podniku
Jaroslav Kalábek -
Integrace a efektivní řízení systému managementu dle standardů ISO 9001, ISO 14001 a OHSAS 18001
Petr Elznic -
Inovace IS/ICT v podniku
Zuzana Heptnerová -
Návrh a implementace modelu pro BI reporting nad daty CRM systému
Jan Morávek